Paylaş|

Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Sonraki
YazarMesaj
twetyy
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1320
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1255
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : izmir
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:01 am Paylaş

55. bölüm

Sevil’den;

Hep birlikte çıktık pizzacıdan. Ve bowling salonuna doğru gitmeye başladık. Herkes hiçbir şey

olmamış gibi davranıyordu. Eski neşemize geri dönmüş şakalaşmalarımıza devam ediyorduk

Very Happy ama benim aklım hala begümlerde kaldı. Neden? Niye böyle davranıyorlar anlamıyorum.

Ayrıca bir telefon edip durumu açıklama zahmetine bile girmediler. Neyse şimdi bunları

düşünecek zaman değildi. Oyuna odaklanmalıydım. Ne de olsa işin ucunda 3 gün Ekrem’e

istediğimi yaptırmak vardı :D gerçi her türlü istediğimi yaptırıyordum ama olsun oyunu yenip

hava atmak var Very Happy oyuna başladık. Tabii ki öndeydik. Ayçin çok güzel oynuyordu. Benle

ipekte pek fena değildik. Hakkını yememek lazım şimdi Ekrem de çok güzel oynuyordu ama

çaktırmıyorum :)Sonuçta kızlara karşı erkekler! İlerleyen zamanda eşitlik oluyor. Tabii hırs

yapıyoruz hemen öne geçiyoruz tekrardan. Ama oyunun bitmesine az kaldı.. dikkatli

olmalıyız.. 5 dakika mola veriyoruz.

Ayçin: noldu ekrem beeyy Very Happy

Ekrem: (sinirle) daha bitmedi ayçin hanım !

Ayçin: hahahaa ama bitti sayılır

Cenker: hiç belli olmaz bu işler şans bu

Ayçin: ahahaa şans değil aşkım bu bilek bilek :D :D

Ekrem: oyunun sonunda görüşücez ayçin! (Der ve oyuna devam eder)

Ayçin: amannn çok korktum!

…..oyun sonu….

Cihan: hmm acaba ne istesem ipekten :D

İpek: tabii ki bir şey istemeyeceksin cihan!

Cihan: aa niyemiş o biz kazandık! Mızıkçılık yok.

Ekrem: ne oldu çinçinnn :D

Ayçin: sus be şans eseri kazandınız

Ekrem: az önce ne diyordun sen . hah buldum bilek bu bilek :D :D

Sevil: tamam ekrem hemen uçma havalara

İpek: vallaha ya olabilir yani kazanabilirsiniz!

Ekrem: Ayçin artık bana ben bowlingi çok iyi oynarım demezsin demi

Ayçin: Ekrem sus valla topuklarımı çıkartırım şimdi

Ekrem: amaann sevilim koru beni

Sevil: hiç korumam valla çıkar kız topuklularını

Ayçin: yeminle çıkarırım susmazsan

Ekrem: bu ne ya oyunu biz kazandık ne istersek yapmak zorundasınız bikere !

İpek: hadi canım o kadar emin olmayın

Cihan: ama olmaz ki yaa oyun bu biz kazandık

Ekrem: valla ben bir daha oyun oynamam bunlarla baksana hemen mızıklıyorlar

Sevil: sus bakayım sen! Tamam yaparız ama her şeyin de bir sınırı var canım

Ayçin: e yaniii

Ekrem: hadi hadi ilk isteğimi yapıyorum eve naşşş :D :D

yorumlarınızı bekliyorum..
Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
perikız
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 754
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 753
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 11/10/10
<b>Nerden</b> Nerden : bulamayacağın bir yerden
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : ÖlÜm ÖnCeSi BiR yOrGuNlUk VaR gÖzLeRiMdE...GöLgEm BiLe BoĞmAk İçİn FıRsAt KoLlUyOr....
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:05 am Paylaş

çok güzel cnm
sen büyüyünce ne olacaksın ?yazarlık ya da senaristlik sana yakışır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
twetyy
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1320
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1255
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : izmir
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:08 am Paylaş

yok yazar olamam ne yaptın :D daha karar veremedim ne olacağıma Very Happy Very Happy tek amacım össden yüksek bir puan alabilmek Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
perikız
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 754
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 753
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 11/10/10
<b>Nerden</b> Nerden : bulamayacağın bir yerden
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : ÖlÜm ÖnCeSi BiR yOrGuNlUk VaR gÖzLeRiMdE...GöLgEm BiLe BoĞmAk İçİn FıRsAt KoLlUyOr....
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:14 am Paylaş

hmm anladım...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
10_hatice_30
Çakıl Taşları Tutkulusu
Çakıl Taşları Tutkulusu
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2457
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 2251
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 08/08/10
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : UnuttuM DemeK BilE HatırlamaktıR...
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:27 am Paylaş

supeeeer olmus cnm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sevil:D
Çakıl Taşları Tutkulusu
Çakıl Taşları Tutkulusu
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2241
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 2295
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 22/08/10
<b>Nerden</b> Nerden : BURSA
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : "TÜRKÜ TURAN-MELİKE EMİROĞLU"
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:31 am Paylaş

süper devam Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
~ÜmitElf~
Çakıl Taşları Tutkulusu
Çakıl Taşları Tutkulusu
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2466
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 2528
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 14/07/10
<b>Nerden</b> Nerden : İzmir'Den
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : ~~Ümit İbrahim Kanta
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:34 am Paylaş

süper cnaım devam ..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
#Beril
Çakıl Taşları Tutkulusu
Çakıl Taşları Tutkulusu
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2321
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 2344
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 20/11/10
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:34 am Paylaş

Süper olmuşta keşke kızlar kazansaydı =)
Kim bilir neler isticek şimdi onlar =)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aliseda
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1950
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1932
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 30/08/10
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : ekrem <3 <3
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:44 am Paylaş

10_hatice_30 demiş ki:
supeeeer olmus cnm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
delicik
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1283
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1287
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 25/11/10
<b>Nerden</b> Nerden : Bulgaristan Balchik
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:45 am Paylaş

tek kelime ile harika omus
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
36tugce
Çakıl Taşları Tutkulusu
Çakıl Taşları Tutkulusu
avatar
Yarışma Birinciliği : Kupa2

<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2758
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 9852
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 22/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : Berlin
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : KülegeçKantarcilar
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 11:38 am Paylaş

süpersin canim ya devam devam :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://daghankulegec.forumieren.org/
buketsevil
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1377
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1392
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 25/11/10
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : 'ES' A$K 'AC'
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:10 pm Paylaş

ayyyyy süperrrrr
bayıldımmmm devammmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nimet
Üye
 Üye
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 93
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 94
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 12/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : ankara
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 9:57 pm Paylaş





spr dewam ett
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lovely
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 632
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 541
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 06/10/10
<b>Nerden</b> Nerden : cehennemin dibinden =)
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : alo buyrun ben ırz düşmanı hırsız =)
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paz Ocak 23, 2011 11:35 pm Paylaş

süper yaa Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tatlı cadı...
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1466
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1484
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 01/09/10
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Ptsi Ocak 24, 2011 1:30 am Paylaş

harika mükemmell hadi yeni bölümm :D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zeynepzeyzey
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 575
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 592
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 23/10/10
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Aycin

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Ptsi Ocak 24, 2011 1:36 am Paylaş

cok gzl bir senaryo tafi ederim cilgin cakilar
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Düşler Diyarı
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1429
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1332
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/10/10
<b>Nerden</b> Nerden : İstanbul
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : BestEkrem
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Ptsi Ocak 24, 2011 1:42 am Paylaş

Süper olmuşşş...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nisa.33
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 3
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 3
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/10/10
<b>Nerden</b> Nerden : mersin/erdemli
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Ptsi Ocak 24, 2011 7:19 am Paylaş

süppeer olmuşlarr:))
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
twetyy
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1320
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1255
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : izmir
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Salı Ocak 25, 2011 4:46 am Paylaş

kimler yeni bölüm istiyor?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
~Hande~
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 3898
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 3725
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 05/11/10
<b>Nerden</b> Nerden : İzmir
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Salı Ocak 25, 2011 4:50 am Paylaş

benn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
#Beyza.
Haftanın Üyesi
Haftanın Üyesi
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4287
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 2808
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 23/11/10
<b>Nerden</b> Nerden : İstanbul.
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : - kervan ♥
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Salı Ocak 25, 2011 4:50 am Paylaş

Been (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
delicik
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1283
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1287
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 25/11/10
<b>Nerden</b> Nerden : Bulgaristan Balchik
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Salı Ocak 25, 2011 4:57 am Paylaş

beeeeeen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
twetyy
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1320
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1255
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 16/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : izmir
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Salı Ocak 25, 2011 5:11 am Paylaş

56. bölüm

Sevil: yaa niye eve gidiyoruz gezelim biraz daha

Ekrem: yok canım öyle gez gez nereye kadar otur evinin hanımı ol

Sevil: demek öyle ekrem bey! Bunları öğrendiğim iyi oldu!

Ekrem: öğren tabi kızım ben maço erkeğimdir!

Sevil: hı hıı senin maçoluğun bana sökmez canım

Ekrem: hoop doğru konuş erkeğinle :D

Ayçin: soğan erkeği :D :D

Ekrem: sen hiç konuşma ayçin hanım

Ayçin: aa o niyemiş bee

Ekrem: atıp tutuyordun yenerim de bowlingde çok iyiyim de noldu pııss söndün ciciiim :D

İpek: ahahahhahaa :D :D :D

Ayçin: çok mu komik ipek ! hıhh

İpek: ay yok ondan değil ahahaha (gülmeye devam eder)

Sevil: noldu be iyi misin sen kendine gel

İpek: şu maço erkeğine bakın siz ahahahahaa

Ekrem: ne varmış be bende !

İpek: ciciiiim Very Happy

Ekrem: of bi git yaaa

İpek: ahahahaaa

Hepsi güler…

Ekrem: gülmeyin bee

Sevil: hahahaayyy tamam tamam gülmüyoruz Very Happy

….. kızlar eve erkekler de kendi evlerine giderler…..

Melek: geldiniz mi kızım

Sevil: yok anne aslında gelmedik daha

Melek: aaa dalga geçme bakayım anneyle

İpek: aman yengeee şaka yapıyor işte :D

Ayçin: ben çok yoruldum kızlar yukarı çıkıyorum

Melek: hiç çıkma size harika bir haberim var Very Happy

Sevil: aa o ne?

Melek: ah kızım sen nasıl unutursun!

Sevil: neyi anne çatlatma da söyle

Melek: gül’ün düğünü var !

Sevil: aa evet şu benim ilkokul arkadaşım olan gül dimi

Ayçin: evet ben de hatırlıyorum şu kızı tanışmıştık

Melek: evet işte 4 ağustosta onun düğünü var gidiyoruz demi yani tabii istiyorsanız

Sevil: istemez miyim! Seve seve giderim

İpek: ooh düğün var kurtlarımızı dökcez desenize Very Happy

Sevil: ay biz bu kış hep oturup hayal ederdik düğününde şöyle yaparız bunu giyeriz falan diye Very Happy

Ayçin: her şey iyi hoşta erken değil mi ya evlenmek için

İpek: bence de yaa

Sevil: bende aynısını çok söyledim zamanında ama o hep evlenmek istedi zaten okumuyor

Ayçin: ay yazık ediyor valla kendisine

Sevil: öyle böyle ama çok iyi kızdır ya çok seviyorum ben kendisini bu düğünde kesinlikle olmalıyım!

İpek: ee ne zaman gidiyoruz?

Melek: bir hafta içinde gideriz

Sevil: belki de daha erken ben düğün öncesinden orda olmak istiyorum Very Happy

Ayçin: ay heyecanlandım şimdi :D

Sevil: bir de bana sor!

…….

Nisanur: ekremm hoş geldiniz ablacım

Ekrem: hoş bulduk ablaların güzeli Very Happy

Nisanur: hadi gelin sofra hazırladım

Cihan: çok sağol yenge tokuz biz

Cenker: valla ya zahmet etmişsin

Nisanur: olsun siz yemezseniz doğanım yer dimi çocuğumun babası Very Happy

Doğan: tabii ki yerim çocuğumun annesii Very Happy

Nisanur: size haberlerim var Very Happy

Ekrem: hayırdır abla?

Cenker: çocuğun cinsiyeti mi belli oldu yoksa

Ekrem: salak daha belli olur mu hiç

Cenker: ben nerden bileyim oğlum

Nisanur: ay bi durun da anlatayım

Cihan: anlat sen yenge ben dinliyorum Very Happy

Nisanur: ekrem hani kuzenimiz emre var ya

Ekrem: ee nolmuş ona

Nisanur: evleniyor!

Ekrem: hadi canım

Nisanur: evet bizi de düğüne çağırdı

Ekrem: e süper işte gideriz

Cihan: ne zamanmış?

Nisanur: 4 ağustos! Very Happy

……
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
perikız
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 754
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 753
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 11/10/10
<b>Nerden</b> Nerden : bulamayacağın bir yerden
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : ÖlÜm ÖnCeSi BiR yOrGuNlUk VaR gÖzLeRiMdE...GöLgEm BiLe BoĞmAk İçİn FıRsAt KoLlUyOr....
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Salı Ocak 25, 2011 5:20 am Paylaş

çok güzel yazmışsın cnm
devam...bu akşam bir bölüm daha gelebilir mi??
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tatlı cadı...
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1466
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1484
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 01/09/10
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Salı Ocak 25, 2011 5:24 am Paylaş

harika olmuşş hem hemn dewamm :d
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content
MesajKonu: Geri: Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :) Paylaş

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Bizimkisi yaz aşkı .. :)58. bölüm sf:36 yorumlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar :)

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
8 sayfadaki 12 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Sonraki
Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Çakıl Taşları Fan Sitesi :: Çakıl Taşları Dizi :: Çakıl Taşları Dizisi Sizin Senaryonuz-