Paylaş|

BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
YazarMesaj
cansu_ekrem:)
Foruma Alisiyor
Foruma Alisiyor
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 287
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 289
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 09/11/10
<b>Nerden</b> Nerden : İstanbul
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Aşk alır götürür bir
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Perş. Haz. 30, 2011 8:08 am Paylaş

Ümitime kıyamam benn Sad
Lan Türkü boşver Barışı fln Ümit senin ruh ikizin kızım Very Happy
Eline sağlık canım çok güzel olmuş devammm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Perş. Haz. 30, 2011 8:11 am Paylaş

çok teşekkürler cnm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
seln^mm
Foruma Alisiyor
Foruma Alisiyor
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 191
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 193
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 28/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : Antalya
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Perş. Haz. 30, 2011 8:21 am Paylaş

Öhöm öhöm yeni okuyucu var! :D tanıtım ve ilk bölüm çok güzel olmuş =) En beğendiğim kısım bütün kısımlar... Devam Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Perş. Haz. 30, 2011 8:22 am Paylaş

hoşgeldin yeni okuyucum Very Happy çok teşekkür ederim :hehe:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
türkü.
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 916
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 916
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 10/06/11
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Perş. Haz. 30, 2011 10:15 am Paylaş

çok beğendim çok güzel olmuşş Very Happy türkü barıştan vazgeçsin yaaaaaa :D:D

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 2:17 am Paylaş

çok teşekkür ederim (: ilerleyen bölümlerde görücez artık (:


En son cerkezseyma tarafından Cuma Tem. 01, 2011 9:14 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sıcakbuz
Çakıl Taşları Tutkulusu
Çakıl Taşları Tutkulusu
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2653
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1977
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 02/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : Çanakkale
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : kuskunç :D
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 6:29 am Paylaş

yb ü bklyoruz cnm devam (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 9:14 am Paylaş

çok saoL Very Happy yeni bölümü bu akşam koyamadım üzgünüm (: yarın belki koyarım ama kesin değil (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ada
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 667
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 661
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 25/08/10
<b>Nerden</b> Nerden : istanbul
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 9:20 am Paylaş

tamam bekliyoruz biz...Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 9:20 am Paylaş

saoLun Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
buketsevil
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1377
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1392
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 25/11/10
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : 'ES' A$K 'AC'
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 9:38 am Paylaş

türkü. demiş ki:
çok beğendim çok güzel olmuşş türkü barıştan vazgeçsin yaaaaaa :D:D

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 9:42 am Paylaş

teşekkür ederim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
SELCAN
Üye
 Üye
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 71
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 74
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 27/12/10
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 9:57 am Paylaş

süper olmuş yb ne zaan yazarsn (=
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 9:58 am Paylaş

yarın yazabilirim diye umuyorum ama yazamazsam pazar günü mutlaka yazarım saoLL :hehe:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ümiTürKübra
Forumcu
 Forumcu
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 423
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 433
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 20/06/11
<b>Nerden</b> Nerden : çakıl taşları setinden
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : ÜmiTürkü
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Cuma Tem. 01, 2011 7:06 pm Paylaş

cnmmm sprrr olmuşşş ybb bekliyorummm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 9:05 am Paylaş

teşekkürler buyrun yeni bölüm Very Happy
2. BÖLÜM : SEVGİLİM OLUR MUSUN ?
Not: Kırmızı renkle yazdıklarım içinden geçirdikleri düşünceleridir..

Türkü : Servisten çok bunalmış bir şekilde indim .. Aslında eğlenirdim serviste ama bugün içimde bir sıkıntı vardı.. Sanırım bu Melike'ye anlatacağım planlarım yüzünden..
Okula girdim.. Bizimkiler ordaydı hemen yanlarına gittim..

Melike: Nerelerdesin kanka ya
Türkü: Geldim işte
Nil: İlk ders beden ya Melike'yle Zeynep çok heyecanlılarmış
Türkü: Niye ?
Kaan: Beden derslerini özlemişler hanfendiler..
Türkü: Very Happy ee ümit yok mu
Barış: Daha gelmedi
TÜrkü: hmm
Kerem: Gelin sıraya geçelim bari
Türkü: Olur


Ümit: Bugün okula biraz geç kaldım.. Sabah kalkamamışım.. Bütün gece Türkü'yü düşündüğümdendir belki de.. Dün yaptığımız ders programına göre ilk ders beden.. Genelde
beden derslerinde bizimkilerle merdivenlere oturup konuşuruz ya da birilerine sataşırız Very Happy Ben bunları düşünürken babamın sesiyle irkildim..
Ümitin Babası: Oğlum okula geldik insene arabadan
Ümit: Tamam baba
Ümitin Babası: Çıkışta dükkana gelirsin
Ümit: Tamam ..
Arabadan indim okulun bahçesine girdim millet çoktan sınıflara girmiş bizim sınıfsa kendi halinde bahçede takılıyor göründüğü üzere beden hocası daha
gelmemiş..

Özgün: Hoşgeldin kanka nerde kaldın ya
Ümit: burdayım kanka geldim işte uyuyakalmışım da geç kaldım biraz Very Happy
Türkü: Hadi çantanı sınıfa bırak da gel hoca damlar birazdan
Ümit: Tamam Very Happy
Zeynep: Abi ben kesin kararımı verdim ya
Kaan: Ne kararı
Zeynep: Melike dövmeden ben dövücem bu kızları
Özgün: Hangi kızları
Zeynep: Tuğbayla Yağmuru tabi ki
Nil: Aynen kanka ya sinir ediyorlar beni yolasım geliyor..
Kaan: Olmaz
Melike: Nedenmiş
Kaan: Çıkışta bizim kavgamız var kızlar da gelir belki sizin de gelmeniz lazım
Türkü: Olur kanka geliriz tabii.. Benim bir tuvalete gitmem lazım
Barış: Tamam git
Türkü: Melike sen de gel hadi benle
Kerem: Melikesiz yapamıyor musun kız Crying or Very sad
Türkü: Aman ne komiksin Very Happy
Kerem: Öyleyimdir Very Happy

Türküyle Melike yukarı çıkarlar..

Türkü: Ümitte niye hala gelmediyse
Melike: Niye bu kadar Ümit'i merak eder oldun genelde Barış'ı merak ederdin sen
Türkü: Kanka gel şu tuvalete sana acilen bir şeyler anlatmam lazım
Melike: Tamam anlat bakıyım..
Tuvalete girerler..
Türkü: Kanka ben kafayı yedim galiba
Melike: Sen hep öyleydin kanka
Türkü: Ya öyle değil kızım
Melike: Noluyo be doğru düzgün anlatsana şunu
Türkü: Ben artık Barış'sız yapamıyorm
Melike: Zaten hep birliktesiniz ne alaka onsuz yapamıyorsun ?
Türkü: Kanka ben çok kötü planlar düşündüm ve bunları uygulamaya kararlıyım
Melike: Ne planı
Türkü: Ben Ümit'le çıkıcam
Melike: Ne ? Shocked Kızım sen Barış'ı sevmiyor musun ?
Türkü: Of Melike biliyorum yaptığım çok kötü bir şey ama anlasana işte Barış'ı elde etmek için Ümit'i kullanıcam
Melike: Ne ? Olmaz öyle şey ..!!
Türkü: Merak etme çok canını yakmıcam ve defalarca özür dilicem ondan ama bunu yapmam gerek.
Melike: Bunu yapacağına Ümit'le konuş ve sevgili rolü yapmasını iste
Türkü: Hmm.. Bu benim neden aklıma gelmedi.
Melike: Her gruba bir mükemmel lazım tabi Very Happy
Türkü: Hemen şımarma be Very Happy Hayatımı kurtardın diyebilirim kanka içim içimi yiyordu Ümit'i üzeceğim diye ama Ümit kabul eder mi ki
Melike: Bilmem denemeden bilemezsin
Türkü: Tamam o zaman bir an önce görüşmem lazım onunla hiç yalnız kalamıyoruz ki
Melike: Ben ayarlarım merak etme
Türkü: Çok saol bebeğim ya
Melike: Herkese benim kadar akıllı bir arkadaş gerek tabi Very Happy
Türkü: Hadi çıkalım da bizimkiler düştük mü diye gelmesinler Very Happy
Melike: Bence de


Melike ve Türkü merdivenden inmektedirler arkalarından Ümit seslenir..
Ümit: Kızlaar
Melike: Sen hala inmedin mi
Ümit: Ya yan sınıfta Eto var ya oyaladılar beni işte Very Happy
Melike: Sana bir şey söylemem lazım
Ümit: Söyle
Melike: Türkü sana bir şey dicek
Türkü: E.. Evet
Ümit: De Türkü noldu ?
Türkü: Yalnız konuşmamız lazım sınıfa gelsene bi boş zaten sınıf
Melike: Ben çocukları oyalarım
Türkü: Tamam
Ümit : Noluyo ya
Türkü ve Ümit sınıfa Melike bahçeye gider..


Kerem: Nerde kaldınız ya Erhan geldi idare edene kadar canımız çıktı
Melike: Ya Ümit'le Türkü Etolarla konuşuyolar gelirler birazdan
Kaan: İyi zaten her zaman ki gibi günaydın SaoL dedi koşturdu 2 tur topları verdi gitti çay içiyo erhan beyimiz Very Happy
Zeynep: gene koşmaktan yırttınız hadi Very Happy
Melike: E şanslıyız napalım Very Happy
Nil Melikenin kulağına eğilir ..
Nil: Ben yutmadım canım her şeyi anlatıcaksın
Melike: Ya yok bişey Etolarla konuşuyolar işte
Nil: Öyle olsun..
Özgün: Hadi gelin basketbol oynayalım bari
Barış: Oturalım merdivenlere ya sonra oynarız
Melike: Bence de
Özgün: İyi madem Very Happy


Türkü: Ümit seninle bir şey konuşmalıyım
Ümit : Gözlerinin içine bakarken öyle heyecanlanmıştım ki ben sıraya oturmuştum o da yanıma O'na her zman yakındım ama bu sefer daha bir heyecanlanmıştım
sanki.. O japon gözleri gene büyülemişti içimi.. Daha sonra ona aptal aptal baktığımı farkedip ' Seni dinliyorum ' dedim
Türkü: Bak kimseye söylemiyeceğine söz ver
Ümit: Erkek sözü
Türkü: Başka ?
Ümit: Dirsek sözü
Ümit ve Türkü dirseklerini birbirlerine 2 kez vururlar .. Bu onların arasında bir söz verme şekliydi Very Happy
Türkü: Ümit ben birine aşık oldum çok yakınımdaki birine
Ümit: Ne ? Yoksa hoşlandığı kişi ben miydim 'Ben de seni ' diyecektim neredeyse ama çenemi tutup onu dinlemeye devam ettim..
Türkü: Bak ben hepinizi kardeşim gibi seviyorum sen şimdi insan kardeşine yan gözle bakar mı falan diyeceksin ama vazgeçmeyi çok denediysem de başaramadım
Ümit: Ne ? Ne diyordu prensesim ? Benim yıllardır söyleyemediğim şeyi Türkü'm mü söylüyordu bana..
Türkü: Ben Barış'a aşığım Ümit..
Ümit: Bu sözleri duyunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü .. Ne kadar da aptaldım ben.. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.. Yıllardır vazgeçemediğim büyük aşkım
Türkü bana Barış'a aşık olduğunu söylüyordu.. Ne demelydim bilmiyordum biraz geç de olsa ' Ne ? ' diye bir tepki verdim.. İçim çok acıyordu.. Zor dayanıyordum..
Türkü: Evet .. Biliyorum çok aptalca olacak ama senden bir şey istemeliydim
Ümit: Ağzımı zar zor açıp ' Buyur' diyebildim sadece..
Türkü: Sevgilim olur musun ?
Ümit: Ne diyordu bu kız ? Ne yapmaya çalışıyordu? Acım yetmezmiş gibi bir de benden ne istiyordu.. Onu anlamamaya başlamıştım sanırım.. ' Anlamadım ' dedim..
Türkü: Barış'ı kıskandırmak için sevgilim rolünü oynar mısın ? En yakınım sensin bir tek senden isteyebilirim böyle bir şeyi..
Ümit: İçimdeki ağlama hissine engel olarak ' Bilmiyorum ' dedim
Türkü: Sen biraz düşün çıkışta cevap verirsin bana olur mu ?
Ümit : 'Olur' dedim.. Bir anda boynuma sarıldı anlam veremedim ama onun teninin tenime değmesiyle çok tuhaf olmuştum.. Unutamazdım onu.. Ama dediği de çok ağır bir şeydi..
Onu bu kadar severken sevgilisi olacaktım sadece rol icabı.. Ama rol bile olsa onunla sevgili olmayı o kadar istiyordum ki sadece biraz düşünmem gerekti..
Türkü: Hadi aşağı inelim o zaman Very Happy
Ümit: Tamam dedim.. Ben de salak salak gülümsemiştim isteksizce..Birlikte merdivenleri indik ve konferans salonunun giriş merdivenlerinde oturan bizimkilerin yanına
gittik..


Kaan: Nerde kaldınız be
Türkü: Geldik işte
Barış : Ne konuştunuz Etolarla
Türkü: Sıradan şeyler işte ya boşverin
Özgün: Biz de çıkışta birşeyler yapalım diye konuşuyorduk
Melike: Evet size uyar mı
Türkü: Bana uyar
Kerem: Kanka sana ?
Ümit: ...
Nil: ÜMiiit..!
Zeynep: Pişşt oğlum konuşsana
Ümit: Ne ?
Zeynep: bradd bana çıkma teklifi etti de kabul ediyim mi diyoruz sence ?
Ümit: ett sen de seviyosan olur tabi
Kaan: Oğlum kendinde misin sen (kaan ümite bir tokat çakar)
Ümit : (kendine gelir) Ne var ya
Zeynep: Yaşıyosun dimi
Ümit: Evet de ne vuruyonuz
Nil: Ohoo uyuyo bu çıkışta bir şeyler yapalım diyoruz geliyor musun ?
Ümit: Ben gelemem
Barış: Niye be
Ümit: Bizim dükkana gidicem
Kerem: Ya olum emlakçı dükkanında napıcan
Ümit: Ya takılıyom öyle oralarda arada ben bakıyorum müşterilere falan
Türkü: E biz de gitmeyelim o zaman
Özgün: Bence de
Melike: Tamam o zman başka zaman gideriz
Kaan: Tamam
Özgün: Kanka ben de geliyim çıkışta canım sıkılyo zaten
Ümit: Tamam gel kanka
Kerem: Hadi kantine gidelim de bir şeyler içelim ya
Melike: Evet ya sonbahardayız ama hava çok sıcak
Zeynep: Bence de
Kaan: Bugün benden olsun hepinize
Zeynep: Oo neler alsam acaba ?
Kaan: Abartamadan ama
Zeynep : Tamam tamam Very Happy


dewamı yorumlardan sonra..
iyi kötü bütün yorumlarınızı bekliyorum..
en sevdiğiniz bölümü yazarsanız sevinirim.. (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
~Hümeyra~
Süper Moderatör
Süper Moderatör
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 10527
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 3942
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 08/11/10
<b>Nerden</b> Nerden : İstanbuL
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Aslı Enver ♥
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 9:44 am Paylaş

Çok güzel olmuş
Devam (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 9:46 am Paylaş

çok teşekkür ederim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ada
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 667
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 661
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 25/08/10
<b>Nerden</b> Nerden : istanbul
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 9:51 am Paylaş

ay yazık ekreme yaa Sad sewil aşık olsun artık ekreme ağlarım ama ben ya Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 9:53 am Paylaş

zamanı gelince elbette olucak :hehe:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
goktug
Deneyimli
Deneyimli
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 1298
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1299
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 21/11/10
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Sevil

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 10:01 am Paylaş

cnm senaryon muhteşem çok güzel bayıldım devam lütfen
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 10:02 am Paylaş

çok teşekkür ederim :hehe:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cansu_ekrem:)
Foruma Alisiyor
Foruma Alisiyor
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 287
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 289
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 09/11/10
<b>Nerden</b> Nerden : İstanbul
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Aşk alır götürür bir
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 10:43 pm Paylaş

Ben bu Türkü'yü varya sinir etti be beni !
Ümit'immmm Sad
eline sağlık canım çok güzel olmuş dewam Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cerkezseyma
Çakıl Taşı
Çakıl Taşı
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 4436
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 4747
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 03/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : sakarya <3
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : Ümiiittt !!
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 C.tesi Tem. 02, 2011 10:57 pm Paylaş

saoLL cnm Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sıcakbuz
Çakıl Taşları Tutkulusu
Çakıl Taşları Tutkulusu
avatar
<b>Cinsiyet</b> Cinsiyet : Kadın
<b>Mesaj Sayısı</b> Mesaj Sayısı : 2653
<b>Rep gücü</b> Rep gücü : 1977
<b>Kayıt tarihi</b> Kayıt tarihi : 02/09/10
<b>Nerden</b> Nerden : Çanakkale
<b>Kişisel İleti</b> Kişisel İleti : kuskunç :D
<b>Sevdiği Karekter</b> Sevdiği Karekter : Ekrem

MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Paz Tem. 03, 2011 4:09 am Paylaş

ççoook güzel olmuş cnm dvam süper (:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content
MesajKonu: Geri: BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22 Paylaş

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

BeN SeNsİz YaŞaYaMaM..!! 6. BÖLÜM : Off Aşk Nedir Senden Çektiğimiz ! Syf: 22

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
2 sayfadaki 7 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Sonraki
Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Çakıl Taşları Fan Sitesi :: Çakıl Taşları Dizi :: Çakıl Taşları Dizisi Sizin Senaryonuz-